Annika Strandhälls uttalande om mordet på John Hron

2020-08-20
Olle Ljungbeck

Annika Strandhälls uttalande om den av nazister mördade John Rhon
har fått många att förvånas. Mig också. Men inte för att detta i sig skulle vara fel.

Mordet var fruktansvärt och begånget av nazister och något vi aldrig bör glömma. Nej det är för att hon tar upp ett 25 år gammalt mord men tiger  om de dagliga morden, våldtäkterna, rånen, terrorn, skjutningarna och bränningarna i tiotusental åtminstone de senaste fem åren, utan att med ett ord nämna vilka som begått dem!

Hennes omnämnande av morden har en helt annan innebörd än att visa sympati för den mördade.Omnämnandet är ett sätt att förminska de fruktansvärda brott som i dag sker i närtid i vårt land Sverige.Hennes uttalande utan att nämna de senaste fem årens grova brottslighet och dödande är nämligen en kopia av nazismens, facismens och kommunismens propagandametoder för att dölja det egna våldet de skapat och låter ske. Det rör sig nämligen om det våld som migranter från i första hand stater utanför Europa står för och där islam ofta är statsreligion.

Annika Strandhäll som är en framträdande partimedlem har med detta sitt uttalande visat hur socialdemokratin för att dölja de brott de bär ansvaret för nu överträtt och lämnat den demokratiska individens skyldighet att agera lika varifrån brottsligheten än kommer.

Hon sanktionerar med andra ord dagens fruktansvärda våld från utomeuropeiska individer därför att hennes parti ser dessa som kommande partimedlemmar. Samma tillvägagångssätt stod såväl Hitler som Stalin för. Man kan nu påstå på fullt allvar att socialdemokratin överträtt det vi kallar politisk anständig- och hederlighet.
Efter dagens kalldusch om att regeringen endast beställt 6 miljoner doser coronavaccin måste man åter ställa frågan vad socialdemokratin och de politiskt korrekta menar med ”Alla människors lika värde”?

Lägg därtill att det enligt läkarna kan komma att behövas 2 doser per individ. Vilka personer är då dessa 3 miljoner som har ett högre värde och vilka skall offras? Är det återigen, framförallt vi över 70 år? Kan det vara en nödvändighet för att lösgöra de avlidna pensionärernas pensioner för att försörja inte minst alla de migranter som mördat, våldtagit, rånat, skjutit, sprängt tiotusentals av det egna landets (Sveriges) befolkning?

Kategorier:Svensk politik

Etiketter:, , ,

1 svar

1. Nej, varför skall vi acceptera corona-19-vaccin, när vi alla mer eller mindre vet, att vacciner med sina högst skrämmande ingredienser är till för att i slutänden taga merparten av mänskligheten av daga?

Upptäck mer från Bakom kulisserna

Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.

Fortsätt läsa